Än kan man!

Det här gjorde jag i sommras efter ett glas med Whiskey, knepigt!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hallu hallu.. Nu har jag antligen hittat till din blogg! Tog sin lilla tid. Laste forsta inlagget.. och jag "Va i helvete nu da" Funderade pa om danne holl pa att lagga in en stot pa dig ! haha.. sen laste jag den en gang till.. da laste jag och forstod :P hehe..



Ledsen det dar med jobbet. Men grav inte ner dig for de. Det kommer nya mojligheter i livet. Och du kommer SAKERT hitta natt annat.. Menar om jag kan fa jobb sa loper du 100 ganger sa stor chans att hitta jobb :P hehe.. du ar framat och service inriktad!



Skot om dig vannen och ha det kul i Stockholm!

kramar!

2009-09-26 @ 10:12:55
URL: http://mattiasring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0