Ännu en söndag..

Jag är råkass på att uppdatera min blogg, varför? Jo, FÖR DET HÄNDER INGET I DEN HÄR HÅLAN! Livet står en aning still just nu vilket jag inte gillar. Lönen börjar ta slut, börjar bli höst, brrr kallt, och jag väntar vrtfarande på svar. De berömda "De" som jag inte vill säga vilka det är ska ringa i början på nästa vecka. Alltså imorgon-onsdag. Kommer att klistra fast mobilen i handen sp jag är beredd att svara när som helst.

Tror att det är därför som tiden står still, för att jag hela tiden går och väntar på nått som jag inte kan påverka mer än vad jag har gjort. Bara att gilla läget, deal with it liksom.

Söndag är ju en sån där dag då man ska göra allt som man har skjutit upp hela veckan dör att man är miss.slappis, jag är en miss.slappis. Så idag blir det en sttorstädning av hela min lägenhet på 33 kvm. Måste kolla vad jag har under sängen förutom damm. Kanske jag hittar en riktigt hunk där under som jag har glömt bort?

Ska också tvätta mitt Mount Everest av tvätt, är snart högre än vad jag är haha! Det kommer ta minst tre rimmar eller mer, mmm.

Nej ska duscha så jag känner mig som en människa igen, sen blir röjning för hela slanten. Ska sen unna mig en promenad  i solen. Just ja, ska träffa Daniel också idag:)

Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0