Blir en Servitrasa eller en Journalist av lilla mig?

Okej. Mitt humör är som en berg&dalbana just nu, eller som en gammal kärring som precis har kommit i klimakteriet. Nej, jag är precis så stingslig som innan mensperioden, men andra ord pain in the ass! Så kaxa inte mot mig nu säger jag bara.

Varför så konstigt humör, jo för jag går fortfarande omkring med ovisheten om framtiden. Servitrasa och bartender i Trysil eller ska jag sätta mig bakom skolbänken igen och börja plugga? Vet inte vad jag ska välja eller vad jag kän välja för mitt eget bästa. Svårt, för jag vill inte ha några studielån men de flesta verkar ju ha det nu för tiden så jag är ju inte direkt ensam.

Blir det plugga så vet jag exakt vad jag ska plugga till, Journalist på en KY-utbildning. Verkar som ett yrke perfa för mig. Brorsan sa att jag har hitta mig grej, tack Tobbe! Så jag ska bestämma mig antaglgen den här veckan hur min framtid kommer att se ut. Blir det plugga får jag återvända hem till Stockholm och sälga lägenhetn och få loss lite pengar, me like! Blir det Trysil, sälger jag ändå lägenheten, är i Trysil i 6 månader och sen,ja, får framtiden utvisa.

Men nu ska jag in till Leksand och träna med Veronica!

See u later//JennMarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0