Byby for now!

Ätnligen, äntligen säger jag bara. Nu får jag lämna den här lilla hålan för nästan 4 hela dagar i Stockholm. ska bli skönt att få lämna, stressen som aldrig finns i dalarna till lite mer puls i Stockholm, helt min smak med andra ord!

Ska snart ta tåget in till leksand för att hinna med ett träningspass och en tripp till solarieöarna. Sen blir det tåget till neråt i Sverige.

Ikväll blir det lugnt, ska bara laga mat till brorsan och dricka lite vin och kolla på kassa teveprogram. Men kändisljugen är så dåligt att mina ögon kommer att bli skadade om mans er på det programmet. Sorry era föredettingar till kändisar men tror att det är dags för er att gå i pension. Fast Pippi Långstrump, dig kan man bara inte ogilla, snacka om särbehandling haha!

Lördag: Shoppa med Tobias(min bror), blir nya vinterstövlar till mig och vinterskor till Tobbe och massa annat fint. Ska sen smsterra Sebbe och säga att han är en stor banger om han inte går ut på lördag, kommer ta hela dagen haha!

Sen på kvällen blir det förfest med mass kompisar och sen slirigt på krogen, partyhumöret finns redan där känner det i kroppen!

Söndag, bakismat kan jag lova. Enda gången Donken känns mer lockande än allt annat på denna jord. Ska se om jag kan ta mig ut till Gnesta till Patrica och mysa lite!

Måndag: Lämna CV:n till varenda affär jag kan hitta för nu jävlar ska jag härifrån innan jag börjar mögla!

Time to go! Ha en kanon helg alla för det ska jag ha:)

Puss//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0