Designen snart fixad!

Efter mitt lilla 30 minutersmodelande idag av Daniel, men vinden i håret, och tyvärr i ögonen. Vilket resulterad till att jag nog såg ut som om Danne hade sagt nått taskigt precis innan vi skulle ta korten eftersom min ögon tårades så av all blåst. Snyft. Men det gick bra. Men nu kräver en tjäns en genstjäns. Danne den lilla hackern ska fixa desigen på min blogg, om jag nu bjuder på kanelbullar vill säga. Klart jag gör, Jenn ställer sig och bakar som den riktigt kvinna jag är! Synd att det inte finns doft-teve eller doft-internet för jag säger bara, jag är KÖNG på att baka kanelbullar och det doftar, inte luktar, utan doftar smarolino!

Ska sova nu, men imorgon blir det träning för hela slanten, dubbelpass kan jag lova!

Nattinatti//JennMarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0