Do it, do it!

Okej blir inge Trysil, varför..tar den en anna dag. Men eftersom jag verkar bli fast i Leksand ett tag till med alla masar och dalahästar och hockeyn som snart börjar får jag gör av det bästa ut av situtionen. Handlar ju bara om ca 2,5 månad som jag ska vara kvar sen drar!

Under tiden som jag väntar på att vårterminen ska börja jag nu ta mig i kragen och begrava mig i körkortsbäckerna för nu jävlar ska jag ta det där körkortet. Är 21 och kan inte köra bil, lite skandal i mina ögon. Men eftersom jag inte har nått fast jobb, förutom extra på Hemköp, underbara jobb, saknar er era skitungar, så får jag helt enkelt sysselsätta mig bästa jag kan. Vilket inte brukar vara så svårt om jag känner mig själv rätt.

Kommer blir mycket träning, eller kan det bli mer träning än vad det redan är, nja?! Ska i alla fall vänta på att gud ska göra snö, eller vem det nu är som tillverkar snö? Jaja, för när snömannen, gud eller nån bestämmer sig för att slänge ner lite snö då blir det längdskidor för hela slanten, träna för KortWasan jajjemensan!

Kommer också bli mycket stockholmsresor har jag en känning av. Stackar brorsan som kommer få dras med mig. Han borde vara glad, ska hjälpa han att hotta upp hans garderbod och han fötter. Det han har på fötterna vill säga, dags för nya vinterskor Tobbe och för mig med för den delen. Perfekt mode för små människor som jag nu, klackar överallt, jag är himmelen!

Lär bli mycket fest med tjejorna i Stockholm också, längtar till att vara en slirig kvinna på dansgolvet!

Så vad ska jag göra i höst nu då? Jo, det blir en Journalistunbildning för hela slanten. Är nått jag alltid har velat utbilda mig till och varför inte ta chansen när vi har den här, ursäkta mitt svenska, fucking, jävla lågkonjukturen. Ska bli en ivrig och snokande journalist av mig, se upp där ute!

Men ska fokusera på den här veckan som kommer

Onsdag: Träna, sola och äntligen klippa mig, har en grattisklippning och allt som är grattis är gott, eller nått..
Torsdag: Träna med Veronica och sen hem till hennes mysiga hus och kolla bilder från Turkiet och dampa.
Fredag: Träna, sola och sen till Stockholm hela långa helgen. En helg i Stockholm innebär shoppa, fest fredag och Lördag: och massa bakismat, mumms!

Sen kanske underbara Patrica följer mig tillbaka till landet för några dagar av promenader. DVD-filmer, shoppa och Spa!

Ska nu ta mat med pappa, mazajada på er!

Puss//Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0