Mazajada!

Jag och Patricia på Zakynthos där vi träffades första gången^^

Fredag och nada att göra ikväll, känns konstigt. Jag som jämt brukar ha nått att göra. Men kanske är det bra att inte göra någonting alls? Men gosh så tråkigt det är. Klättra snart på mina vita vägar här hemma.

Jaja, imorgon blir det träning och sola iaf och vänta på att Verre ska komma hem från turklandet. I två hela veckor har kvinnan vart där nu och hon suger åt sig solen som en annan suger åt sig alkohol, en riktigt svamp emd andra ord. Väntar alltså hem en stolt chockladkaka, bara för att hon kommer ha snygg bränna hela vintern. Solarieöarna nästa för mig i alla fall kan jag lova.

Eftersom jag har nada att göra i helgen  får jag väl längta till det som kommer:

Veronica kommer hem från Turkey

Hans kommer hem från Stockholm

Lön inom räckhåll 25/9

Stor fest i Stockholm med brorsan den 25/9

Patricia kanske följer med mig upp till kossorna, dalahästarna och utedassen, det vill säga Rättvik..herregud varför bor jag här!!!! ;)

Första helgen i Oktober blir det fest kan jag lova med Mr. Blondi och hans sköna gäng

Ska försöka hinna med Tessilessa:)

Sist men inte mins vänta på svar..

Så jag från drömma mig bort ett tag och vänta på att livet ska bli så tressigt och fullspäckat som det brukar vara om man lever Jennifers liv, and I löv it!

Naj, nu ska jag dra hem till Pappi och snylta på han kylskåp, kanske han har fixat lite grillad kycklingfilé med grillad kaninmat när jag kommer dit. Kaninmat menar jag alltså grönsaker för ni som inte hängde med!

Ha en mysig fredag. Puss och nyp i stjärten!

//Jenn



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0