Vill ha dig i mörkret hos mig, vibbrerandes haha!

Snacka nyss med en tjejkompis, nämner inga namn för då lever jag inte länge till kan jag lova! Men jämt när vi snackar så kommer vi in på det ämnet som är så pinsamt, roligt, spännande och generande att prata om..vad tror ni att det är för ämne? Jojomensan, SEX såklart! Hon säger att jag är enda av sina vänner som hon vågar snacka sex med. Vet inte om jag ska ta det som en komplimag eller inte haha. Då berätta hon en jätte pinsam historia som hände henne i helgen. Efter att jag skrattat och nästan kissat på mig för att det var så sjukt, sa jag, "men gumman det händer alla", men tror mig det händer inte alla. Okej, här kommer vad som egentligen hände.

Hon och hennes kille ville, ja vad ska man säga leka lite, typ polis! Handfängslet var framme och det var dags att bli naugthy. Han satte fast hennes hand i handfängslet och i sängstolpen. Nu var hon fast. Det var sexigt och, lite små kinky. Sen när allt var över, efter ca sådär fem minuter, för hennes karl är tydligen max 5 minutersmannen, ville hon loss. Vist, lätt fixat. Om man nu har nyckeln vill säga, oo my god!

Hon börjar gråta, han får panik och de vet inta vad de ska göra. Efter ett tag så ringer de en kompis och förklara läget, hon asgarvar och tror inte att det är sant. Med lite tips från kompisen så kommer hon loss med hjälp av flytande tvål. Hon är fri men hanfängslet är fortfarande fast i sängstolpen som ett fint minne från den erotiska studen.

Låter helt sjukt och jag trodde att hon ljög eller att det var en skröna som hon hittat på internet eller nått, men shit happens antar jag, det händer väl alla nån gång?

Lite från samtalet:
Hon: Jennifer, ska aldrig köpa sexleksaker igen, jag höll på att dö, kan man stämma företaget som gör dom där?
Jag: Haha, håll dig till din rosa stav så löser det sig!

Nej, nog med kinkysnack för idag. Men kul var det och sex är alltid kul, konstigt egentligen eftersom det är något som är erotisk och som man delar mellan man och kvinna och som är ganska så privat för de flesta. Börjar lika "Fråga Olle" det här, bra program när man vill skratta och känner sig en smula hjärndöd.

Är ju alldeles för ärligt för mitt eget bästa ibland, men då blir det ju som roligast haha!

Pusspuss på er//JennMarie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0